Mycket läsning

Det känns som om jag inte har gjot något annat är bara läst idag, givet vis
har jag sysslart med annat med. Körde till Kungsbacka för att hämta en
bok som jag får låna av en klasskamrat, just för att jag ska kunna vara med
och diskutera på fredagens seminarie då det handlar om "båten i parken".
 
På hemvägen stannade jag till i stallet, mockade, fixade foder och pysslade
om Teo då ägaren skulle göra något annat. Visst passar man på och pysslar
om honom då. Ni får se bild på han nedanför.

Hemma igen fördjupade man sig i boken "Båten i parken" och har nu nästan
kommit halv vägs innan jag på någor annorlunda plan kom igån och bytte
Internet explorer till firefox, vilket resulterade att jag fick vandra upp med
datorn till grannen för att få hjälp att ladda hem Flash Player. Vilket äntligen
fungerar efter 3 timmars fixande.
 
Nu blir det sängen och fortsatt pluggande under morgondagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0