Skönt att komma igång igen

Antingen är det mitt hjärta det är fel på eller så var det Cross maskinen
det var fel på. Under hela upp värmningen på crossen så höll jag händerna
på de delar som kan mäta pulsen, bara det att den visade att min puls var
mellan 70-78 under hela upp värmningen, vilket absolur inte kan stämma.
Hur skulle det se ut att jag har samma puls när jag aktiverar mig så mycket
och har samma puls som jag har i vila. Inget vidare.
 
gymmade idag för första gången på läng, underbart skönt att känna av lite
motstång för musklerna igen. Har varit förkyld till och från under sommaren
och har då inte vågat tränat helt enkelt, gör man det under förkylningar
ökas risken att få hjärtmuskel inflammation, vilket ger liknande symtom som
hjärtinfarkt. Inget roligt att stöta på. Undvik att träna under tiden ni är förkylda.
 
Startade annars läkemedel & läkemedels hanteringen idag, blir att slå på
matte kunskaperna igen. På denna tentan måste man ha alla rätt för att
klara den, det som är bra är att jag har tills december med att fixa det, det
jobbiga är att den löpper paralellt över tre olika kurser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0