Söndag!

Åter denna söndag, sista dagen på veckan. For till jobbet i går morse för att
få in lite inkomst i plånboken, vilket behövs till den blivande vinterjackan som
bör handlas in snart. Det var runt sju grader igår morse, vilket upplevdes som
kallt. Drog ändå på mig den del kläder, som inte var nog mycket.
 
Gör idag mina försök att få tag i en bok som ska läsas tills på tisdag, sent ute,
japp jag vet det. Har trotts allt hittat en E upplaga vilket menas med att jag kan
läsa boken elektroniskt. Stora problemet är bara att få laddat ner programmet
för att kunna läsa det, detta krånglar en del för mig nu.
 
Ny försök och nytt tänk så kommer jag nog allt få till det.
 

Våren är allt underbar, speciellt när allt liv åter kommer tillbaka bland växterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0