Sköna promenader

Älskar verkligen de långa och härliga promenaderna ihop med Lady och på måndag 
ska hon hem till sin familj igen. Kommer att vara saknad, samtidigt kommer det vara 
skönt att få se Zingo mera igen. Han har liksom hållt sig bort från altanen på dagarna 
och enbart titta tid under nätterna för att äta. 
 
Zingo är inte förjust i Lady, Lady är inte förjust i andra hundar eller att vara ute och 
gå när det har mörknat. Lite roligt ändå måste jag säga. 
 
För övrigt så fick jag besked om att polisen har laggt net utredningen omd et som hände
för mig i november. Tråkigt men ändå skönt att veta att de ha kolla på det, inväntar nu 
bara beskedet på min överklagan som jag anser borde komma snart, underlättar
för att jag ska kunna avsluta den jobba biten helt och hållet. Strunta i det och ha de som 
en erfarenhet och fortsätta framåt i livet ändå. 
 
Den nya kursen på skolan är intressant man ack så mycket att läsa ur ifrån olika 
böcker och häften. Lika bra att bita ihop och beta av texterna samt uppgiftena och inse
hur mycket jag kommer lära mig om omvårdnadsbiten ut efter sjukdomarna. 
Nu ligger fokus på stroke och demens. För övrigt ska jag göra ett förändrings arbete,
där jag ska förändra något i mitt liv och skriva om det i en uppsats liknande del och 
även föra in diagram över det hela. 
 
Nej, nu blir det att fixa ihop lite lunch innan det blir dags för arbete. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0