Yes, äntligen igång

Ätligen är jag igång med arbetet om en föränding som jag ska göra i mitt egna liv.
Jo visst har jag redan startat uppgiften men själv skrivandet är nu på börjat,
så har en de nu att skriva samt letandet efter en bra vetenskaplig artikel arbetas på.
 
Min förändring är att bli mera aktivare den perioden på dagen som jag är som mest
hemma, vilket jag har förändrat redan under förra veckan då jag var ute och rörde på
mig under 5 dagar med mer än 30 minuter fysisk aktivitet. För skoj skull så fixade jag
även liten kilometer räknande för det hela och kom upp i 46 km på förra veckan.
 
Redan idag tog jag mig en 1 mils cykeltur och passade på att stanna till i Lanthandeln
på vägen hem och köpte hem mer mjölk och margarin. Fint när affären är 5 km hem ifrån
och kan ta promenad eller cykeln när vädret är kanon fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0