Avbokad frisör tid.

Som de flest gör så ser man fram emot att få gå och fixa en nya frisyr, detta hade
jag så innerliggen verkligen väntat på. Icke sa nicke, vid 9 tiden i morse blev den avbokad.
 
Så a det blev att spendera all tid på hemma plan idag med. Fått rensat en del bilder som 
är suddiga ifrån hårddisken, vilket behöver göras oftare. Kollat på lite filmer och fixat med
en del andra saker. 
 
Har öven gjort min lite förberedd inför morgondagens seminarie på skolan, och det är lucia 
i morgon med. Byttsan vad tiden vandrar på. Något som fortfarande ser positivt är att jag
eventuellt kommer hem med en ny bil på måndag. Bara inväntar positivt besked från min
far på den sidan. 
 
Har iallafall lördag att se fram emot. blir en dag med lillsyrran och mamma på Liseberg.
Skaäven möta syrran vid centralen och gå runt i lite affärer först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0