ingen bra dag.

Datum mässigt är nu en månad sedan jag blev av min bil. Någon vidare sömn fick jag inte 
heller, men vad ska man göra. Det är bara att bita ihop och fortsätta framåt. 
 
Drog iallafall iväg och byte lambdasonden på bilen, passade på att ta en 40 minuter promenad
i skogs miljö vilket var bra känsla. Låta tankar får rulla på i sin egen takt och vips så hade det
gått 20 minuter och dags att vända tillbaka. När jag väl var tillbaka så var bilen klar, så blev att
tuta vidare mot Varberg och ha gruppträff, diskutera samhälls ord och ta de ur promotivt, preventivt
och curativt utsttryck. Snabbs handledning med läraren innan hemfärd. 
 
Som jag misstänkte somnade jag sittande i soffan, var nog allt behövligt, dock var ju teet kallt. 
Piggnade iallafall till för att fixa snickerkakorna som var beställda inför julpyntningen på Toms Ranch
på fredag. 
 
Well, well. Vandra upp till grannen när snickersena är klara för att kolla på Grey´s Anatomy. 
I morgon styrs kosan ner till Halmstad för att hälsa på mormor och sedan sova hos moster, 
skriver läkemedelsberäknings tenta på fredag morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0