It's Fryday ;-)

Känner nu en lätt träningsverk trda fram i rygg och lår, alltid lika skönt jag
tränar upp nya muskler. sitter nu här och funderar om jag ska köra veckans
sista dag med ett hård Ki Box pass på söndags kvällen eller om det ska
bli ett gympass. Har tills i morgon och fundera på helt enkelt för det är då
som jag kan boka passet.
 
För övrigt har man varit på lärande seminarie, om bröstorganens sjukdomar.
intressanta diskutioner om tre patient fall.
 
Nu kommer jag snarare ta det lugnt ikväll med 0 pluggande, mysa och ha det
gott med Zingo. Vilket jag behöver, i morgon blir det sovmorgon, åka till
Norpan och pyssla om henne innan jag ska slå mig ner med 2-3 timmar pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0