Iväg till stallet

Passar på och njuter av min goa frukost i form av Havregrynsgröt, macka
och ett glas apelsinjuice innan jag strax ska vara iväg till Norpan.
 
Vad kan inte vara bättre än att njuta av en härlig ridtur i solens sken?
Attans bara att det åter är minusgrader igen,vill ju ha plusgrader, aja inte
mycket jag kan göra åt direkt bara invänta våren.
 
Ska allt ta med mig lite mat för att blir efter det att åka bort till KRK (Kungsbacka Ridklubb)
och kolla på hoppningen som är där idag. Kameran åker med och jag hoppas så
innerliggt att jag idag kan hitta bra inställningar för att lyckas dölja objektivets
inte så bra ljuskänslighet för att fota inom hus. Återstår och se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0