Norpan 27 Februari

En kortare promenad in mot Åsa blev det idag. Det där med stor bussar är verkligen
ingen Norpan är stort fan av. Takta på stället, började gå framför mig. for sedan runt
med bakdelen lite var stans ner i diket och blåste upp sig. Jag behöll mitt lugn hela
tiden och så fort hon stod stilla direkt efter bussarna körde förbi fick hon beröm,
Där efter blåste hon upp sig och var lite orolig resten av vägen.

Tillbaka kom vi till stallet och ville att hon skulle slappna av och ta det lugnt innan vi
avslutade för dagen.
 
Nu under dagen har jag kommit på lite olika saker som jag ska se om det kan funka
i hennes träning på att kunna hantera bussar fram över. Så någon vardag när jag inte
har något arbete eller försläsning så blir det en hel dag med henne och träning i
trafiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0