plugg och bakning

Pluggandet fortlider men ett litet avbrott med bakning. En kladdkaka står
nu helt enkelt på svalning innan den förljer med mig upp till grannen för
att mysa reste av kvällen.
 
Dagen har varit lång med all dess olika slaks läsning på sjukdomarna.
utskrifter av prover som jag lyckats fixa ihop som är behövliga att kunna
så väl i mitt arbete och till tentorna. Ska nu fortsätta de 20 sista minuterna
med pluggandet innan datorn stängs ner för dagen.
 
I morgon blir det en lång dag på Campus, förläsningar mellan 9.15 -16.00
av mina klasskamrater om olika behandlingar och mer där till.
Efter 16 blir det genomgång av läkemedelsberäkningen. Tar det som ett
extra tillfälle att få in uträkningarna på ett bättre sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0