Dagens party är över

Puhh, nu känner jag tröttehete falla över mig efter veckans hektiska dagar.
Mina gäster har lämnat huset och själv är jag åter hemma igen med disk
och annat, men underbart skönt att slippa städa för det behövdes inte efter
denna dag.
 
Har haft en helt underbar vecka men mycket pyssel och åkande här och var,
så nu i veckan som kommer blir det lugnt och stilla. Även om klockan nu
strax är 1 så blir det att ta väck sminken och hoppa i myskläder och lata mig
resten av dagen som är kvar.
 
Några kom med presenter andra handlade lite produkter av tupperware eller
Mary Kay istället vilket är tacksamt det med.
 
Denna outfiten fick åka på idag med.

Kommentarer
Postat av: Christina

Oj, vilken SNYGGING!!

2013-01-13 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0