Dessa artiklar ibland

det jobbigaste av allt när det är dags att börja skriva på ett arbete som har
med högskolan att göra så gäller det att hitta minst två vetenskapliga artiklar
som ska vävas in som referenser i texterna. Ibland är det allt omöjligt att finna
några artiklar över huvudtaget eller hur lätt som helst.
 
I arbetet som jag nu ska skriva om så hittade jag en artiklen väldigt snabbt, när det
sedan kom till den andra så tog det ännu längre tid. Efter som jag vill ha artiklarna
klara innan jag börja skriva så blev det att starten på skrivandet sattes igång idag.
Den sista artikeln hittades igår eftermiddages vilket var underbart skönt.
 
Efter som jag har valt att skriva om kommunikationen på en akutmottagnind så var
det inte lätt att hitta några artiklar som handlar om detta. Då det även verkar som det
inte är så myckets krivet om detta sedan tidigare.
 
Skrivandet har startat och nu blir det att bara ösa på med ord, referenser, leta
referenser i olika böcker innan det blír avfärd till Göteborg för en julafton i efter hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0