en dag med varierande ting

Dagen har varit kort men har ändå haft en del att pyssla med.
Blev klart med skrivningen av 5 sjukdomar som hör till hjärnan som blev på
hela 24 sidor i word, vilket var i morse.
 
Sedan åkte jag in så att jag var inne vid GBG runt 11 tiden, kollade in på
elgiganten på nordstan för att vad de har för datorer och skrivare, fann ingen
av direkt intresse där.
Vandrae in till blod droppen och lämnade av lite blod, trisslotter fick jag med
mig hem som jag nu ska skrapa, hoppas man får vinst på någon av dem.
 
Var även till Teknikmagasinet och bytte ett heatset som gick på garantin, då
ena hörsnäckan inte funkade. Mötte upp Christinas ena dotter för att överlämna
tupperware saker till henne innan jag for tillbaka med Pendeln till Kungsbacka.
 
Väl i stallet blev det en härlig uteritt då det åter är barmark igen, vilket underlättar
då broddarna ej passade Norpans nuvarande skor.
 
Åter hemma och helt däst, blev sallad till kvällmat med lite god dipp och här sitter
jag nu och är i stort sätt genom trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0