Får ej till formuleringarna

Nu är veckans två seminarien avklarade, skönt är det att får beta av sakerna
som ska fixas. För övrigt sitter jag och jämrar mig över skrivningen på arbetet,
har idag problem med formuleringar, uppbyggnad och få in referenserna på ett
så bra sätt som möjligt. Inte lätt när det hela ska skrivas på ett speciellt sätt
och att jag köra fast i det hela. De ska lösa sig och jag vet att det kommer att
lösa sig.
 
Annars är halva huset städat inför söndagen och det stället i huset som ser allra
värst ut för stunden är mitt sovrum, ett stort bombnedslag med saker och kläder.
Resten av huset kan jag hålla snyggt förutom sovrummet. Undra hur det kommer sig.
Det återstår att funderas på.
 
Känner att jag nu sakta kan börja slappna av när det är mindre saker som ska bli
klara i skolan, ett skriv arbete och en tenta kvar. Sedan blir det en helgs avkoppling
innan vårterminen startar upp med Human Biomedicin II.
 
Nu försvinner jag in i skrivandet igen, så ni får ha det så gott så hörs vi av under morgon
dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0