Minns 2012

2012 är nu förbi och får välkomna 2013 helt enkelt.
 
Det hände trotts allt en del under 2012:

- Jag började högskolan i Januari
- Sa upp min heltidstjänst inom hemtjänsten.
- Bytte arbetsplats och var sommarvikarie på akuten i Mölndal där jag är kvar idag.
- Min far bytte adress i juni och jag bor nu själv i huset som jag ny hyr av honom.
- Under decemeber månad blev jag medtyttare på Norpan.
- Gjorde min allra första polisanmälan.
- Varit på mina första dejter någonsin i mitt liv, det blev till och med tre stycken.
- Fick åka med Zingo till veterinären då han hade en varböld på ena tinningen.
- Njöt av en hel vecka i Värmland med Gammelvala.

Mer saker där till har hänt som inte ploppar upp nu på rak arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0