Taggad till hundra

Nu är jag taggad och fokuserad till hundra. Har satt igång med pluggandet inför
fredagens läkemedelsberäknings tenta. Ännu lyckligare och säkrare känner jag
mig för varje fråga som blir korrekt med uträkningarna.
 
Annars blev jag godkänd med min grupp på dagens vårdseminarie, vilket är alltid
lika skönt att bli godkänd på en del vilket menas nu att det bara är eximinations arbetet
som ska bli godkänt med, inväntar bara att min klasskamrat ska skriva i kommentarer
där det antingen fattas en rödtråd eller omändring av formuleringar.
 
Undra bara när mina böcker kommer inför nästa kurs, det beställdes i förra veckan
vilket kan räknas med att ta lite tid då det är hela 6 st böcker som är beställda.
 
Med denna bild visar jag min underbara glädje och utstrålning ifrån i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0