Tenta = Fail

Jag tog verkligen god tid på mig idag vid skrivingen av tenta.
Fastnade där emot vi ett ord som handlar om olika administreringssätt
av läkemedel där jag ska beskriva ordet okulärt.
efter som jag varken läst eller hört talas om det innan så satt jag som
ett frågetecken.
 
Inte hackade jag upp mig för det hela tiden utan fortastte genom tentan
coh beräknade alla frågor. en av alla frågor blömde jag ta antal tabletter
x 2 vilket redan där är ett fel i tentan samt att jag gissade på ordet som det
också blev fel.
 
Sedan ska det blir intressant om vissa uträkningar blir rätt enligt hur lärarna vill
ha det vilket helt och hållet åter står att se.
 
Nu blir det att bara tagga om starta den nya kursen och sedan plugga på
så att uträkningar sitter ännu bättre till omtentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0