Sommarlov :)

Några dagar har gått igen, har nog lite för mycket pyssla med så att jag knappt
orkar sitt vid datorn. Fast bra är ju det om inte annat, dock sämre då det finns 
en hel radda med bilder som ska redigeras och laddas upp på hemsidan.
 
Fast det bäst med allt att jag skrev sista tentan för vårterminen idag vilket menas
med att jag är halv syrra. Har nu kommit halvvägs i min utbildning, ack så skönt det 
är. Trodde jag aldrig skulle klara mig igenom en månad med 4 olika tentor med
jobbiga nivåer, ack vad fel jag hade jag lyckades ta mig igenom den månaden och 
nu väntar det saommarlov med massa arbete, fotograferande och en gedrans mycket 
andra roligheter. 
 
Sitter nu hemma hos min mor ensam, hon jobbar och jag laddar upp för helgen då jag 
åter står på Valsängs tävlingsbana som fotograf. Denna gången är det två dagars tävling. 
 
Måst bara visa dessa två små söta småttingar som jag fotade under gårdagen på 
Nationaldressyren som Frillesås RK hade. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Hej!
Jag var på nationaldressyren i Frillesås som du var och fotade på och undrar om man kan hitta bilderna någonstans, undrar om jag finns med på någon bild :)
Mvh Marika

Svar: Hej Marika, Alla bilderna som jag fotade ifrån National dressyren ligger uppe på denna länken:
https://picasaweb.google.com/111144561518736991894/NationaldressyrFRK?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPH9qNLOpMbP4QE&feat=directlink

Är det någon du hittar kan du alltid skriva till mig på min mail
[email protected] eller via min hemsida www.klarasfoto.se
Klara

2013-10-21 @ 20:48:17
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0