Time is moving on

Usch, och fy på dig Klara med denna urdåliga uppdateringar här. Ett tecken på att jag
har haft fullt upp med annat att pyssla med som tagit all tiden.
 
Life goes on. Har nu sakta satt igång tenta plugget inför den skriftliga delen i Human
Biomedicin II, Det är bukorganens, njuren och de endokrina organens sjukdomar som
håller på och matas in i hjärnan.
 
Under tiden jag ej varit är och skrivit så har jag alltså suttit och pluggat, skrivit ihop
ett fakta blad om "Kostens betydelse vid svår cancersjukdom och vid diabetes".
Det positiva är att faktabladet blev idag godkännt och ska mailas ut till resten av
klassen med.
Pysslar om Norpan de dagar jag jag lyckats ta mig ifrån pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0