Äntligen är det på G

Skönt att det nu bara är två veckor kvar tills jag kan ta sommarlov, koppla av lite från pluggandet
och köra gärnet med tävlingsfotande, sommarjobb och resan som kommer att ske under sommaren. 
 
Om 1 vecka exakt är det färdighetsprövning
Om 2 veckor är den sista tentan som jag gör denna våren
Om 2 veckor är det den sista skoldags fokusen som görs. 
Om 3 veckor är det dags för läkarbesöket.
Om 3 veckor blir det en tur till Jönköping för att fira min kusin som tar studenten. 
 
2 Juni står jag som tävlingsfotograf på Bohuscupens Final som går på Valsäng. 
8-9 Juni även här tävlingsfotograf på Pokalhoppet som går på Valsäng. 
 
Nu sätter vi igång och taggar datum rejält..... 
 
Har ni något att se fram emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0