Det känns att det börjar gå mot bättre tider.

Nu känns det allt tjusare, en tenta kvar som ska skrivas den 24 maj. 
I samma veva där ska jag ta mig till vårdcentralen och ta lite blodprover inför
ett läkarbesök som är under juni månad. Sakr händer här som sagt. 
 
För övrigt väntar jag in reseultat från läkemedelstentan som ska komma 
under denna veckan och sedan tentan på sjukdomarna som jag skrev i lördags. 
Annars är den lite olika slags seminarien som ska avklaras varav en blev 
fixad idag. 
 
Förövrigt håller jga på och drar igång min träning lite försiktigt, blev en 1,5 km 
joggingtur nu idag som blev på 9 min vilket är rekord för den turen och då 
orkade jag verkligen jogga hela rundan med. I morgon blir det mera läsning och 
fixa anteckningar att plugga på samt ta vara på jorden i komposten som jag 
inte fixade klart under gårdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0