Njuter av stalldoften.

Då befinner jag mig på Tom's Ranch och pluggar, dock är dett för att mitt internet ej fungerar
hemma så sitter då där jag kan ha bra mottagning med mitt mobila bredband som ej funkar
hemma. Aldrig fel att vara på en annan plats att plugga heller, anser att jag får mera gjort då. 
Eller så handlar det nog mera om omgivningen då jag sitter i sadelkammaren bland 
doften av läder. Alltid en god doft. 
 
Mina visitkort kom hem igår som jag beställde i förra veckan, nu jädrar ska det göras lite 
reklam när jag är iväg lite var stans. Bx fick den allra första då hon även är med på den ihop med
hennes förra häst Texas. 
 
Nu blir det dags att återgå i pluggandet. 
 

Bx & Nifty Carat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0