Kämpar vidare

För en gång skull är det redigt skönt att slippe plugga denna helgen. Har redan hunnit med en hel del olika saker idag. Slänga saker på tippen, lämnat tillbaka bromsskivorna som skulle suttit fram på bilen (R.I.P Farbror blå), snackat med en vän på KRK. Slängt upp dynorna som varit på utemöblerna på garagevinden och inte minst städat hela toaletten. 
 
Idag fick jag breven från Polisen om att de har skrivit anmälan på min bil som blev stulen och brann upp. det som nu saknas är papperna från Försäkringsbolaget om hur mycket pengar som jag får ut och andra papper. Efter det kan jag starta med att leta ny bil eller om jag köper grannens bil som jag just nu får låna, vilket är mycket tacksamt. 

Man ska vara väldigt tacksam över att ha hjälpande grannar, kan inget annat göra än att tacka min granne Zäta med stora bravade för att tid som jag spenderar hos dem när jag känner mig ensam i huset, allt tid vi har bollat saker, när hon hjälpt mig att plugga, lån av hennes bil och mer där till. Lyckligt Lottad Klara i det läget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

http://klarahjorth.blogg.se/category/allmant-44.html Det kan möljligvis inte vara Tammuz f-97 som jag äger? Vore roligt att höra lite om honom sedan tidigare :)

Svar: Det stämmer att han var född -97 ja.
Klara

2013-11-15 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0