Önskrningar

Det var nu ett tag sedan som jag testade en ny healare som sa till mig:
"Du är stjärnan! Önska/be om något och du får det."
 
Det som är att man vet ju alltid att allt kommer mna ju inte få som man önskar sig.
Så ibland undrar jag hur mycket som ens ska våga önska. Kän även kännas dumt att 
önska om stora ting som kostar en del, speciellt sådant som ingen annan kan ge en 
än av sig själv. 
 
Av allt jag för stunden önskar är:
* Att allt bankstrul med dessa stulna pengar ska vara över, få rätten att banken ska betala
  de pengar som krävs för att göra det övertrakasserade kontot till en nolla. 
* Skaffa en ny och bra bil som passar mig, med dragkrok som jag kan dra hästtransport eller
  biltransport.
* Att köpa mig en häst som jag känner att jag kan ha roliga dagar med, komma ut på lite tävlingar.
* Skaffa mig en hem, som jag känner verkligen är MITT hem. 
* Vinna en fin summa på lotto så att jag slipper ta studielån det sista studie året. 
 
Dessa är bara de allra största av det jag önskar som ska bli uppfylld, men frågan är hur lång tid
det tar innen de blir det, kommer någon ens att bli uppfylld?
 
Ähh, nu ska jag inte vara negativ. Alla har vi våra önskningar men frågan är hur mycket kommer
vi att få av det vi önskar/ber om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0