RIP Farbror blå.

När ska denna otur vända egentligen, har haft alldeles för mycket motgångar nu under ett års tid. Pallar inte med all denna otur längre. 
 
I natt blev min bil stulen från verkstan som jag parkerade vid igår kväll. Skulle fixa iordning handbromsvajrarna på den. Runt 05.30 så ringer Göteborgspolisen upp mig och berättar att de har hittat min bil i lågor ut med vattnet. Vilke är att någon har stulit bilen och sedan tänd eld på den. 
 
En halvtimme kvar innan jag kan ringa försäkringsbolaget och hoppas på att få ut pengar så att jag kan fixa en ny bil. Som tur är kan jag låna grannens bil men hur roligt är det när man vet att man måste köpa en ny bil mot sin vilja. Älskade min bil oavsätt vad andra sa. 
 
RIP Farbror blå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0