Åter tillbaka :)

Hej åter igen!
 
Har verkligen haft fullt upp hela sommaren, och har då helt enkelt inte uppdaterat här överhuvudtaget. 
Mycket har hänt, så det är verkligen inte klokt hur jag har orkat med det mesta. 
 
Fick i början konstaterat att jag har PCO, vilket är väldigt okänt för många människor här i världen. 
Var skönt att få det bekräftat då jag har misstänkt det sedan jag var 15 år men det har nu utvecklats. 
Äter idag hormoner för det, ja fortfarande i början av det hela som jag kallar "behandlingen" så återstår
och se om den stannar kvar på den nivån den är på eller om den vidare utvecklas. 
 
För övrigt har praktiken dragit igång, befinner mig nu i 9 veckor på en Stroke avdelning på Varbergs sjukhus.
Har två kanon handledare varav jag fick kommentaren av den ena igår:
"Jag tror hela tiden att du är en T6:a, men jag måste stoppa mig själv och säg att du bara är en T4:a.
Det är för att du är så självständig." 
Vem blir inte lyckligare av att höra en sådan kommentar när man är halvvägs i utbildning och inte i slutet. Tänk
det hade varit tvärt om, jaja en kommentar som jag lever på nu under början av praktiken. 
 
Har även den senaste månaden träffat en kille flera gånger, roligt har vi tillsammans. Men ibland vet jag 
inte riktigt vart jag har honom. Men jag känner att jag verkligen kan lita på honom, saknar honom varja dag. 
Främst hans doft, den är så mysig och avslappnande. 
 
Ett hemligt projekt är på gång att stöpas, ska bli intressant och se om lillsyrran hänger på det hela. 
Om något år eller så kan jag gå ut med vad projektet handlar om. Men ni förblir det en hemlighet. 
 
Bäst av allt under sommaren var resan med pappa, lillsyrran och hennes pojkvän till både London och Paris. 
Mycket handlade resan om att få träffa denna lilla grabben som då var 3 veckor gammal när vi träffade honom. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas det löser sig med PCO o KÄRLEKEN!! Kram :)

2013-09-12 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0