Happy Birthday to Me!

Jag mår hon leva, jag mår hon leva, jag mår hon leva ut i .....

Som ni kanske har anat så är jag 23 år idag, usch vad tiden vandrar iväg. Bra på sitt
sätt i och för sig, har iallafall haft en trevlig dag med två klasskamrater med lite 
tårta och skolarbete. Det sköna är att vi blev nästan helt klara med en gruppupgift
vilket är väldigt lättande, inväntar bara svar från personen vi intervjuar innan vi kan 
avsluta arbetet helt och hållet. 
 
Har lyckats få uigång hjärnan med att skriva ner alla ord till det enskilda arbetet nu och 
allt bara flödar iväg. Blir nog svårt att hålla mig till 2 sidor om de 4 påståendena som ska
göras. Lika bra att skriva ner allt och sedan bearbeta texten bättre. 
 
Har fått en massa gratulationer på båda Facebook och på sms, pappa ringde mig ett 
grattis med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0