Yes, åter träningsintresse.

Har verkligen lyckats komma igång med träningen nu, i onsdags for jag till gymmet direkt
efter jobbet. Var mycket folk där men fick gjort det jag brukar göra. Hade lite vila fast med
50 situps, 20 armhävningar och 1 minut planke under torsdagen. Igår var jag iväg och simmade
40 längder i Kungsbackas 25 m bassäng, även där direkt efter jobbet. 
Idag känner jag av lite träningsverk, det hindrade inte mig direkt ifrån att möblera om i mitt
sovrum. Sängen har bytt plats med skrivbord och en garderob samt golvet fick sig en ordentlig
omgång av dammsugarn. 
 
Annars är det den sista uppgiften på denna kursen som håller på och arbetas med, läser
kurslitteraturen varvat med att skriva svar på de vad det nu kallas frågor/påstående. Ja, sårt 
att flrklara dem direkt men tanken är att beskriva de lite mer ingånge med en diskussion från 
sin själv med hjälp av kurslitteraturen. Når jag har svårt med är att verkligen diskutera något
och få med kurlitteraturen på det hela, mcyket enklare att enbart skriva faktan som tas ut 
kurslitteraturen än att göra en diskussion om det. Aja, har gjort två av uppgifterna på den uppgiften
och har två kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0