Folkrace :D

Efter som ridningen har minskat betydligt mycket jämfört med 2-3 år sedan så har nu mitt intresse
åter igen satt igång för Folkracet. Jag behöver ha något att pyssla med för att försvinna bort en stund.

Minskandet av ridningen beror mycket på att jag inte haft tid det senaste pga plugget samt att jag inte 
Har funnit en passane medryttarhäst och ägare som jag kan sammarbeta med. 

Under torsdagen hade jag över en bil kunnig person som ska hjälpa mig och lära mig mekandet med bilar.
Vi lyckades få igång motorn på värsting bilen (Saab 90, lillsyrran rullade med den näs hon körde sitt först race). 
Det som ska mixtras med den är att räta upp taket, fixa iordning växellådan, svettsa fast främre sido partiet
och lite andra små saker med. Den andra Saab 90 var det lite trögare med, på den så gäller det att få igång 
så att hjulet snurrar på motorn, svettsa golvet och mer där till. 

Denna bilen under ska jag fota motorn på en dag så kan den sedan slängas upp på folkrace - köp och sälj
sida på FB. Tänkte låta den få gå till en debutant som ska börja köra bil, vilket den är kanon för. 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0