Svamp plockning var det här!

Efter som tristessen tog över mig idag, så var planen att bara gå en kort runda i skogen. På ett eller annat sätt slank två Ica påser ner i ena fickan innan promenaden. Så efter en stund gående blev jag ju stoppad av ett hav med trattisar, hur lyckligen blir jag inte då? Jo ena påsen åkte fram och Klara försvann ner på all fyra för att plocka. 
Den korta promenaden i skogen blev istället 3-4 timmars svamp plockning istället. Hem kom jag med 1 full Ica plastpåse och 1/4 del av den andra påsen. 

Nu blir det istället avkoppling med 19 boken av Sagan om Isfolket för denna kvällen. I morgon väntas ett pass i Ambulansen mellan 7-18. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0