6 Januari

Då var det Januari och ett nytt år. Mamma och henne särbo Sven lämnade
för en stund sedan efter att ha ätit lite mat och efterrätt. De kom för att fira
min 24 årsdag i förväg. Bättre än inget alls, får ändå en liten större del i
nästa vecka när min sjuksköterske examen är. 
 
Har bara 1,5 vecka kvar av hela utbildningen, känns helt sjukt. Förstår verkligen
inte var 3 år har tagit vägen, 3 år av en utbildning som strax är över. Skönt men
lite skrämmande ändå, att främst bara få fokusera på arbete och inget plugg. 
I morgon på min födelse dag är näst sista examinationen på hela utbildningen och
den sista är den 14 Jan. Examen den 16 Januari i Halmstad. Släktingar kommer
då och firar mig när jag ändå är där nere, så kommer sedan pappa, Christina och
mer till och firar mig här hemma den 18 istället. 
 
Den 26 Januari börjar jag mitt nya jobb som sjuksköterska på Akuten i Varberg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0