Jobbig känsla.

Suck. Börjar blir trött på dessa ting som vandrar runt i huvudet. Nu har jag kommit till den biten där jag verkligen känner att jag inte jobbar på rätt arbetsplats. Som tur är så har jag inkomst med detta vikariatet fram till slutet av augusti, men orkar jag ens att stanna kvar där när jag bara längtar hem 5 minuter in på passet?
 
Redan första veckan på jobbet så fick jag känslan av att denna arbetsplatsen kommer bli kortvarig. Stretade givetvis emot den känslan och kämpade vidare, men idag inser jag att jag orkar inte fejka en bra känsla för mig själv. Så under helgen mailade jag runt till lite chefer på andra arbetspasset och inväntar nu svar.

Inväntar nu med goda förhoppningar på positiva svar och ett eventuellt byte till en arbetsplats där jag redan vet att jag trivs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0