Tankar, oklara svar, träning å, hur kommer det att bli?

Som vanligt hinner det händ en hel del av olika saker sedan jag skrev här senast. Svårt att hinna med allt när allt kommer i en klump. Under sommaren har det i stort sätt varit jobb, pysslat med folkrace bilarna och donar runt i huset. 
 
Dock så hände det en del under augusti månad. Hade under våren funderat på att byta jobb dock blev det inte av främst för att jag fick konstaterat att jag åkt på diskbråck och behövde vara sjukskriven ca två veckor med sjukgymnastik. Det gjorde att jag beslutade mig att förlänga mitt vik på akuten i Varberg. 
angpende diskbråcken så vaknade jag en morgon med ischias smärta ut i vänsterbenet, det var på håret att jag lyckades ta mig ur sängen och till jobbet. Via jobbet så blev det sedan en remiss skickad till MR som jag fick svar på i slutet av augusti att det var hela 7 diskbråck. Det ställde ända på mina planer jag hade i det lägget, hade på börjat med att förändra lite i trädgården, fick ställa in folkrace tävlingar som jag skulle köra. i början av september fick jag även förmaksflimmer och fick läggas in på sjukhuset på grund av det och idag står jag på hjärtmedicin och ska på återbesök till en kardiolog i slutet av november. 
 
Som vanligt så blir det inte några lunga stunder i en längre tid i mitt liv. Allt detta som står ovan gjorde att jag i nu läget fått en hel del tankeställare, kommer jag kunna fortsätta med folkrace eller måste jag sälja av mig allt? Vad ska jag finna för annan hobby att plyssla med? kommer jag ens att göra det? Ridning fine kan ju fortsätta med det men då gäller det att jag inte få trilla av och hur lätt r det att undvika? tankarna flyger omkring och inget svar finns på dem i nu läget. Det ända jag fått av läkarna är att träna upp kroppen med hjälp av sjukgymnastik under ett år så får vi se hur det blir med ryggen, skulle det bli värre så kanske det blir steloperation och det vill jag verkligen inte. 
 
Det ända som är beslutat i nu läget att jag ska träna upp min kropp, bli bättre med kosten, må bra, jobba och ha roligt med vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0