2016 nya mål.

Letade efter gamla bilder på tidigare hästar jag har haft han dom och kom då in på min blogg och hittade en massa av dem. Insåg då hur jag till och från har längtat efter bloggen. Så nu passar jag på och smiter in för att skriva lite åter igen. Senast var nog i oktober som jag var inne. 
 
Har varit färdig sjuksköterska i 1 år nu och har jobbat nu 1 år på samma ställe och trivs mer och mer nu allt eftersom tiden går. Ihop med detta har mycket förändringar skett med. Gränar ny på gym för fullt,är där istort sett varannan dag, pysslar åter igen ihop folkracebilarna inför årets första tävling som är den 25 mars. 
Går även i tankar på att kanske köpa huset från pappa och renovera det som måste, somsagt bara tankar än så länge. Har även köpt nya möbler till sovrumet och rumsturerar om så att det blir mer enhetligt i möbler och mysigare att vara där inne med. 
 
Har även i Januari varit på intervju för ambulansen. Fick inte jobet där denna gången men de satt jag ska söka igen när det kommer ut ny erbjudande. De ville ha mig men fick in mer kvalificerade som fick ta platserna. Är nu fortfarande kvar på akuten och samlar meriter inför nästa gång som jag söker till ambulansen. 
 
Har många saker i elden nu och inväntar vidare besked för vissa saker innan de kan tas i mål. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0