God fortsättning!

Efter att ha spenderat en natt i Värmland så sitter jag nu hemma i soffan med Zingo i knät och ser på Frost. 
Min älskade katt Zingo.
 
Min jul afton spenderades hemma hos Pappa och Christina i Värmland, plockade med mig Elin på vägen upp. Vi var framme vid 12 tiden, lite snack och Ensam Hemma på tv gjorde väntan på Kalle Anka lite snabbare. 
Blev lite julmat efter Kalle Anka, pappas goa hemmagjorda julskinka, grönkolssoppa, janssons frestelse, köttbullar, smörgås och varm rökt lax. 
 
Tydligen har jag även varit snäll under året, fick ett presentkort på 300kr av min syster på Gymgrosisten. Av pappa och christina blev det formar som jag kan baka bröd och kakor i, vilket jag behöver. För när jag bakar bröd i dags läget så blir det att lägga deg längorna direkt på en ungsplåt och hoppas att den håller sig i kompalkt, tyvärr har det bara slutat med att den bakar ut sig och blir platt i stället. Så nu kommer det att bli roligare att baka bröd längre fram. 
 
Idag körde vi hemmåt igen, lämnade av Elin i Stenungsund, snabbis hem till mamma innan det bärde av ner till Kungsbacka. Var direkt inte ensam på gymmet, många andra som ville träna bort all julmat de ätit. Själv var det bröst och rygg muskelaturen som fick arbeta idag. Handlade till kylskåpet på vägen hem och nu sitter jag här i soffan efter dusch, kört två maskiner tvätt och ska strax sätta igång diskmaskinen. 
 
I morgon blir det full fokus på skolarbeten, sitter hemma och tänker inte göra mycket mer än det. 
 
Onsdag: jobb + gymmet
Torsdag: jobb
Fredag: skolarbeten på biblioteket i Kungsbacka + gymmet.
Lördag och söndag är det arbete. 
 
God fortsättning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0