Happy New Year

Får önska er ett rikgtigt gott nytt år och hoppas att ingången till 2018 blir kanon för er alla. 
 
 
För mig så blev inte helgen som planerat, skulle som sagt jobbat lördag - tisdag. Helgen startade istället som patient, nytt flimmar kickade igår igår morse, skulle bara resa mig upp efter att ha plockat upp skålen med torrfoder sedan var allt kört. Istället för att jobba igår morse blev det att vara patient, fick elkonventeras i två omgångar utan lyckats resultat. Blir istället att nu sitta här hemma med skolarbeterna och hoppas att det slår om av sig själv, får verkligen hoppas att det sker idag. Är bra less på detta nu. 
 
Så fort alla röda dagar är över blir att ringa hjärtmottagningen och meddela att det inte funkar längre. Vill leva mitt liv, träning kan jag bara glömma när jag har flimmer för har något mindre ork och då är det ingen idé när jag ändå inte kan ga fullt ut som jag vill när jag tränar. Blir även att meddela att Multaq som jag står på inte ger den effekten som önskades genom att häva risken för flimmer. 
 
Blir idag att försöka skriva så mycket som möjligt på skolarbetet som är kvar i ena kursen. 
 
Så nu önskar jag er alla åter igen ett Stortr Gott Nytt År.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0