Julmys paus i skrivandet.

Sitter här nu i soffan och precis tänt upp en del levande ljus i vardagsrummet. Riktigt mysig får jag allt säga och en lite + del är den ljuva julmusiken som strömmar ut från datorns högtalare. Doften av clementin sitter kvar på händerna och en stor härlig kopp te står bredvid mig på ett fat i soffan. 
 
Lovade er innan min resa till Florida att ta bilder på en del av alla ljushållare som jag har under julens tid när det är tända och nu skådas de så vakra i värmeljusets sken. 
 
 
Julgransljuset som min far att stöpt. 
 
 
 
Med detta underbara ljus sken ska jag nu åter försöka beta vidare på min ena skriftliga uppgift i skolarbete.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0