små planering.

En av två skul uppgifter skickades in idag, alltid sönt att beta av dem. Efter att ha suttit en del med den andra uppgiften på biblioteket idag så lade jag dock märke till att jag börjat totalt fel med uppgift nr 2. Blev istället att packa ihop datorn och dra hem. På vägen tillbaka till bilen så gick jag inom Kungsmässan till The Body Shop för att se om något passade ut efter det presentkortet som jag fick av Christina i julklapp och fann två passande produkter. 
 
Blev denna body scrubben med toft av Fuji Green Tea samt en handkräm med doft av vanilj.
 
Nu har jag suttit här hemma en stund och inte lyckats peta upp dokumentet som jag borde skriva på. Dock är det lika bra att göra det nu när jag skrivit klart detta inlägget. 
 
Jo just det, har de senaste tre dagarna googlat runt på olika slags tårt fyllningar. Har bestämt mig att fixa en tårta från grunden som jag tänkte bjuda mina kollegor på nu när jag snart fyller år.
Har beslutat mig att det blir ljus tårtbottnar med hallonmousse och nougat kräm fyllning i den, ska även komma på en bra garniering med. Får fundera ut det lagom till att jag ska inhandla alla ingredienserna i morgon efter jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0