minimalt med julstök :)

Sitter är i soffan och beundrar nu det lilla av julen som har tittat in i huset. Ljusstakarna lyser vacker i fönstret när mörkret är utanför. Lite glittergirlanger upp slänga på tavlor, gamla trä oket samt på min sänggavel. 
 
 
Soffbordet har fått lite julfint av en rödglittrig rund duk under växten och pappas egenstöpta julgransljus har fått komma fram till ära för denna julen. Har även fått komma fram 5 andra små värmelycktor som sprider ännu mera julkänsla. Får ta bild på den när de används mad varsit värmeljus fram över och visa. 
 
 
När jag ser alla mina prisrosetter på denna vägg så längtar jag verkligen tillbaka till ridningen, få vara fri och ett med hästen. Bara få vara i nuet och glömma allt runt omkring. 
 
Piffade upp mig själv en liten stund med glitteret innan de fick pryda väggarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0