Seg skoldag.

Veckan har allt varit fullspeckad med både jobb, studier och träning samt en tur upp till min mor på Tjörn där till. 
Under gårdagen snaggade jag till min frisyr igen. Alltid skönt att kunna sitta och snacka med frisören som är så underbar. Ger henne fria tyglar till min frisyr jag har i dagens läge och blir alltid nöjd med resultatet. Fick till och med ett hjärta på höger sida av huvudet där jag har klippt ner håren till 4 mm. Får lägga upp en bild någon dag så att ni får se. 
 
För övrig så har jag idag suttit på en intressant föreläsning av ortopediska skador, dock kunde de absolut valt en bättre föreläsare för han drog ner det intressanta ämnet så det inte blev intressant längre. Han gick fram och tillbaka och pratade, ingen direkt ögonkontakt med oss studenter över huvudtaget. Språket gjorde väl lite problematiskt med tyvärr. Istället för att vara aktiv och intresserad så var jag påväg att somna av det istället. 
 
På vägen hem från skolan blev det en tur till gymmat för axel och benträning. Alltid gött att åka dit och glömma allt annat och få reflektera klart på saker som behövs och känna att jag är i nuet och fokuserar på min egna kropp. 
 
Väl vid min ankomst hem så hade pappa varit hemma en stund, han stod och städade i garaget så jag gick in och städade köket som jag tänkt göra så fort jag kom hem från skolan och gymmet. Fick även värma på ärtsoppa med korv i micron som han hade tillagat efter hans ankomst hem. Har även hunnit plugga liten stund och nu blir det att slå mig ner i soffan ihop med pappa och kolla på Doobidoo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0