Snart lördag och tävling

Inte långt kvar till lördag nu. Under gårdagen fick jag startbekräftelsen på mailen inför lördagens tävling i Varberg. Fick start nr 69 och han jag delar bil med fick startnr 30. Ska under morgondagen ut till garaget där han jag delar bil med befinner sig, för att prova ut stolen inför tävlingen. Hoppas bara på att han har gjort klart bilen med så att det kommer bli en tävling för oss. 
 
Fram tills dess så är det idag en ren plugg dag med en bra paus med hjälpa till i Rescue teamet på Falkenbergsmotorbana när det är träning för licenshojar och licens bilar. Hoppas att regnet upphör fram tills dess. Ska även hänga av släpet och packa ut bilen innan det med. 
 
Förövrigt så är det jobb i morgon, såg i helgen att jag skulle ha en student bredvid mig. Skönt att få breaka skolan från lite jobb och annat fokus för en dag. 
Fredag blir det hel dags föreläsning på Högskolan, blir om vätskebalans, syrabas, endokrina och metabola rubbningar. Ska blir roligt att lära mig mer om syrabasen framför allt då det är ett av de vanligaste proverna vi tar på jobbet. 
 
Men nu ska jag inte uppehåller er mer för dagen, skolböcker, dator och tagentbord för att beta av en skoluppgift till är det som gäller idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0