Yes, en skoluppgift avbockad.

Det är så skönt att lyckats beta av en skoluppgift som ska vara inlämnad 9/10. Den är i stort sätt färdig att skickas in men väljer att bevara den några dagar till och läsa igenom för att se om jag ska ändra lite gramatiska saker åter en gång. Har typ 9 ord för mycket, vet dock inte vart jag skulle kunna få bort orden i nuläget. 
 
Annars så flöt helgen på fint. Var lugn på jobbet under lördagen och söndagen. Blev även sväng till garaget efter jobbet i söndags för att möta upp två killar som köpt mina två saab 99, hjälpte dem att lasta samt att knixa i motorerna som de köpte samtidigt. Blev 5000kr direkt in på kontot, vilket var behövligt. Har en del saker kvar att hämta hem från garaget innan jag kan lämna nyckeln. 
 
Men till nästa skoluppgift är nu att läsa igenom och lägga fokus på den kommande reflektionsseminariet. Har idag hämtat ut de sista böckerna som jag bestält. Ska även under morgondagen ta mig till sjukhuset och sitta på biblioteket och lägga stor fokus där på uppgiften samt att bläddra i andra böcker som jag valt att inte handla hem. Blir en morgondag som heter duga med plugg på jobbet och sedan fortsätta ner till Falkenberg för att hjälpa till på sista onsdagsträningen för i år. Ska bli skönt med ett litet break från onsdagsträningar för att kunna lägga fokusen på skola, jobb och min egna kroppsliga träning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0