Tankar och funderingar

sitter här på kvällskvisten och tankar och funderar vandrar om vart annat. Allt ifrån jobb tillvad jag vill gära här näst, ja ni höra, det kan ju gå vilt till om man inte stoppar det xD. 
 
Något som har slagit mig mer och mer är ev rekrytera mig till ett bemaningsföretag och testa att jobba på nogon annan ort någon månad, men det finns ju allt ett men iallt och det är ju att jag är så totalt j*vla hemma kär med. Både en för och nackdel. Jag vill våga hoppa på nya saker med och varför inte, tanken har ju ändå dykt upp till och från under olika förutsättningar. Främst just nu tänker jag på det just för att jag är i behov av pengar främst till en handpenning till kommande nytt boende. 
 
När det kom till handpenning i mina tankar så faller det in om drömmen om att äga en lägenhet på Tors Gränd i Varberg. Blivit lite frälst i området, just det att jag kan utan problem ta med zingo och han har ändå möjlighet att få vara utomhus. Sedan är det alltid ett plus att det ingår garage till varje lägenhet samt att jag har så större möjlighet att bli sponton. Kunna njuta av ett glas vin på en uteservering och veta att jag utan problem kan gå hem. Slippa ta bilen över allt bara för att jag måste ta mig någonstans. Jo visst älskar att köra bil och inga problem med det men det blir ju då att jag måste ta bilen och inte har någon möjlighet av att njuta av det dära glaset pga av det. 
 
Som ni läser så går ju den första tanken vidare på nästa steg och nästa steg och så vidare. 
 
Take thoose dreams and make them come true!. Ett av mina motton som jag plockat från låt text (fråga mig inte vilken för det minns jag inte nu). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0