Veckans planer

Vad händer egentligen under denna veckan?
Små planer har jag men längtar efter att mina veckosheman bokas upp med intervjuer. 
 
V. 17
Måndag - Var på jobbet och diffade mitt sommarschema, träning (gymmet ben + axlar), snabb visit hos Marie och Felicia. 
Tisdag - Mailar alla dessa olika personer för att få godkännande till att kunna hålla intervjuer med sjuksköterskor som jobbar inom ambulansen inför min och Nilos uppsats. Möte inför helgens 2 dagars folkracetävling.
Onsdag - Träning (bröst + Rygg), mailat en massa igen. Lämnat informationsbrev på ambulansstationer i halland.
Torsdag - Löpning. Skriva på uppsatsen
Fredag - Gymmet, Förlandabanan för att vara med i förberedelserna inför lördag och söndagens tävlingar
Lördag - Biträdande tävlingsledare på Folkracetävlingen som är för Barncancerfonden
Söndag - Biträdande tävlingsledare på Folkracetävlingen som är för Barncancerfonden
 
 
 
Så segt det är att invänta att den första intervjun ska bokas in för uppsatsen. Vi vill ha den här och nu så att vi vet vad vi kan förbättra på inför nästa intervju. Dock kan man inte få allt på en gång, bara att bita ihop och vänta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0