Sprudlande uppsats energi

Som vanligt hinner det gå ett par dagar mellan inläggen, men får allt säga att är iallafall sysselsatta på olika sätt med. Äntligen känns det som att skrivande på uppsatsen åter igen tagi i kraft och stora framsteg görs. Idag har vi suttit och skrivit nästan hela metoddiskussionen och nu precis skickat in den till vår handledare i förhoppning om att få en snabb feedback. Energi över uppsatsen sprider för mig i nuläget och tidpressen som jag kände för några dagar sedan har verkligen lätt något. Tro det eller ej. 
 
För övrigt så har jag under gådagen hunnit skapa 2 marängbottnar av 3 inför helgens kommande moccatårta, sista botten står och gottar till sig i ugnen i skrivande stund. Har även gjort 6 cikulära små bottnar som ska vara till två mindre moccatåtor/bakelser som jag testar att göra, till dem kommer det dessutom att bli en test på laktosfri moccakräm. 
 
I morgon blir det att bygga ihop tårtorna, städa huset och pyssla med uppsatsen i mellan åt med. Skam den som ger sig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0