Glädjande känsla.

Suttit i stort sätt hela dagen med skolarbete, har lyckats knåpa ihop en bra bakgrund som jag faktiskt är riktigt nöjd över för en gång skull. Eventuell jaga fatt på lite mer artiklar om hypoxi och luftvägsstopp hos barn för att finslipa den lite till. Annars fick jag glädjande besked att kompletteringsuppgiften som jag nästa slet av mig håret för när den gjorde blev idag godkänd. Kunde inte bli en bättre känsla för denna dagen. 
 
För övrigt blev det en 4 km Power Walk runda i solen sken, var lika bra att njuta av solen när den väl visade sig. Fyllde även på spolarvätskan på bilen som jag borde gjort innan julafton men nu blev det allt gjort. 
 
Men nu ska jag spana in filmen Charlie St Cloud som går på tv3. 
 
Blir även att inviga denna fina muggen som är på bilden som inhanlades i Florida.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0