Midsommar

Midsommarn gick i arbetsmyrams tecken, hällre det än att sitta hemma hela dagarna utan firande eller någon som tänker på en. Som altlid har jag meddelat vänner om att jag vill mer än gärna ut och fira och ha roligt med dem men har då även starks meddelat att jag tänkte inte längre bjuda in mig själv utan önskar faktiskt att få förfrågningar. Ännu har jag inte fått någon förfrågan heller. Så jobbade på istället och satt hemma i framför tv och myste med Zingo istället. 
 
Hade med mig min allra första egengjorda moccatårtan till jobbet med och som vanligt när godsaker kommer mer till jobbet så säger det slurp, poff så var allt borta. Fick mycket gott beröm över tårtan och två kollegor har sagt att de önskar beställa moccatårta under hösten så yeay för mig. Min plan är att göra moccatårtor på beställning så det kunde ju inte bli en bättre start. 
 
Glad midsommar så här i efterhand till er :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0