Shoppingrunda

Efter tre dagar på jobbet så märkte jag verkligen hur trötta min fötter var och skrek efter nya jobbar skor. 
Så idag blev det en sväng in till Kungsbacka och handlade med mig hem ett bar nya jobbarskor, lyckades hitta ett par med mycket bra stabilitet och dämpning för halva priset på NIKE butiken på Hede Outlet. Kändes riktigt skönt. 
 
Blev även en sväng in på Kungsmässan för att handla en ny sprits, hämta ut medicin och blev även ett köp av tredje boken i Calendar Girl.
 
 
Är ni ute efter en ny bra bokserie kan jag varmt rekomendera Calendar Girl. Boken på bilden är nr 3 och lanserades precis ut igår i alla bokaffärer, 4 och sista boken kommer i september månad och längtar redan efter den boken. 
Denna serier anser jag att den verkligen en hetare och annorlunda version av femtio nyanser. Mycket värd att läsa. 
 
Men nu står även tre marängbottnar i ugnen på eftergräddning, på torsdag blir det att sätta ihop alla marängbottnar ihop med en kaffe kräm för att blir en riktigt härlig och god Moccatårta som jag ska ha med till jobbet på midsommarafton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0