En dag med guldkant.

Efter en helg med Folkrace i Skene så var det verkligen skönt att få koppla av hemma hos Marie och Felicia idag. 
Innan min ankomst dit så var det in via posten i Fjärås för att skicka iväg en studie bok som jag lyckats sälja via studentapan. Mycket smidigt får jag säga, lägger in böckerna jag vill sälja sedan får jag ett sms och mail om att boken är såld och adressen till köpare. Sedan har jag 5 dagar på mig att skicka iväg boken till köparen. Så idag sålde jag min första bok och är snart 425 kr rikare igen, så fort köparen har fått boken så får jag pengarna av studentapan direkt in på kontot. 
 
Annars blev det en härligt dag med denna lilla fining och hennes mor samt Damian som hon passade åt en kompis. 
 
Fika stund och få snacka med Marie är mina guldstunder samt att få busa ochmysa med denna gull unge är en stort guld plus. 
 
Avslutade kvällen med möte inför lördagens Rallycross/bilcross på Förlandabanan. Ska vara depåchef ihop med några andra under fredag kväll och hela lördagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0